Trudite se ulagati u korisničko iskustvo. Isprobali ste već razne savjete, realizirali sve ideje, ali rezultati i dalje nisu na razini na kojoj ste željeli?

Pročitajte ponovno napisanu rečenicu! Ima li nešto što vas posebno „bode u oči“?

Jeste li sigurni da vaši korisnici žele vaše ideje i savjete vaših poznanika ili prijatelja?

Jeste li se barem jednom stavili u cipele svojih korisnika?

Da, to je ono što od vas traži kreiranje Customer journey mape. Navucite cipele svojih kupaca i krenite u kupovinu! Kupovinu ideja i mogućnosti koje vam izmiču.

Otkrijte 5 razloga zašto je dobro kreirati Customer journey mapu i kako će vam ona poboljšati korisničko iskustvo koje nudite.

Što je Customer journey mapa?

Krenimo ispočetka. Kako bi znali kako ispuniti Customer journey mapu, prvo morate znati što je to.

Postoje razne verzije mape i načina na koji se ispunjava. Važno je da je rezultat uvijek isti – nove ideje i mogućnosti koje propuštate.

Customer journey mapa ili mapa korisničkog iskustva otkriva vam s kojim se pitanjima, nedoumicama i osjećajima susreću vaši klijenti na svom korisničkom putu.

Primjer:

Kupujete novi stan. Dok istražujete tržište, u vama se bude razni osjećaji – strah od nepoznatog, zbunjenost ( koji stan odabrati ), uzbuđenje što ste se odvažili na tako veliki korak.

No muče vas i određena pitanja: kako izgleda proces? Zašto nema priručnika koji će mi objasniti korake koje moram poduzeti u kupnji? Moram li sve sam/a?

Tu se otvaraju nove mogućnosti za agencije za nekretnine : izraditi eBook/priručnik kako do novog doma u 10 koraka; ili case study koji je objasniti sve korake stvarnog kupca.

Budite jedinstveni, ispitajte tržište i krenite u kreiranje novih ideja, koje će vaši kupci cijeniti.

Nove ideje i mogućnosti za vaše poslovanje

5 razloga za kreiranje Customer journey mape

Sada kada znate što je Customer journey mapa, evo i najvažnijih razloga zašto ju kreirati. Ne morate ju kreirati sami, još je bolje kada ju kreira netko drugi – objektivan, šireg pogleda. Dat će vam pitanja za koja ne biste ni pomislili da vaši korisnici postavljaju

Znate što tržištu treba

Tko najbolje zna što treba na tržištu od samih kupaca, tj. korisnika usluga ili proizvoda. Konkurencija je velika, treba se istaknuti. Kreiranje mape pomoći će vam upravo u tome – stavljanjem u cipele korisnika, hodati njihovim putem i gledanjem njihovim očima.

Nove mogućnosti i ideje

Svatko misli da zna najbolje o svom poslovanju. To ne mora biti netočno, ali ne mora biti ni potpuno točno. Ja kao edukator i dalje vjerujem da mi neke ideje izmiču. Hoću li ih prepoznati razmišljajući samo svojom glavom? Možda, ali će mi trebati duže vremena kako bi došla do nekih zaključaka. Zašto ne iskoristiti tržište i pitati koje ih nedoumice muče?

Korisnici dobivaju na važnosti

Postoji li veće zadovoljstvo korisnika od osjećaja pripadnosti, važnosti ? Kada uvažite njihov glas, onda ste već na korak do potpuno zadovoljnog korisnika. Pitajte ih koja ih pitanja muče kod korištenja vaših proizvoda ili usluga? Iznenadit će vas odgovori koje ćete dobiti.

Dokažite da znate kako poduzeti sve korake u poslovanju

Kada dobijete kreiranu mapu i upišete sve svoje ideje i mogućnosti, neka ne ostane sve na papiru. Krenite u njihovu realizaciju. Što prije realizirate ideje, tim prije ćete u očima svojih kupaca postati „onaj koji ih sluša i čuje“. Ne morate uvažiti sve ideje odjednom, jer nećete možda niti stići, ali i mali koraci se cijene.

Znat ćete što ne radite dobro

Kod kreiranje Customer journey mape pratite sve korake i faze vaših korisnika. Od samog istraživanja tržišta do kupnje, odnosno korištenja usluge. Iako mapa neće biti kreirana isključivo za vas, već za vaše poslovanje i ono što nudite, znat ćete gdje kupci nalaze propuste ( ne samo kod vas, već i kod konkurencije). ZAPAMTITE: Ono što mi mislimo da radimo dobro, naši kupci vide drugačije!

 

Kada jednom kreirate mapu, ona nije zauvijek. Kreirajte istu nakon 6 mjeseci, i vidjet ćete da se otvaraju nove mogućnosti. Vaše poslovanje teži rastu i razvoju. Iskoristiti priliku i pružite taj rast na ispravan način.

Ako se borite kako kreirati mapu na ispravan način, pogledajte ponudu radionica koje nudim. Ne morate sve sami – postoji netko tko će vam rado u tome pomoći!