Svi volimo kada nam se ugađa, kada nas netko drži kao „kap vode na dlanu“. No, kada je riječ o našem poslovanju, radimo li isto i s našim klijentima. Koliko često im dajete do znanja da su vam važni? Kada ste posljednji put oduševili vaše korisnike? Iskoristite sitnice koje znače mnoge i pružite svojim klijentima iskustvo koje će pamtiti – iskustvo o kojem će pričati prijateljima, poznanicima, poslovnim partnerima. Neovisno pružate li uslugu ili prodajete proizvodima ovih će vam pet savjeta donijeti osmijeh na licima korisnika.

E mail podsjetnik

Pošaljite e-mail podsjetnik

Dva dana prije zakazanog sastanka, radionice, video poziva pošaljite email podsjetnik. Koristite prijateljski ton, ukratko sažmite ono što je važno naglasiti: termin, lokaciju, link za pristup video pozivu, ili kako se pripremiti za sastanak – ako vi mislite da je nešto „normalno“ i ne treba to spomenuti, varate se. Ne razmišljaju svi isto.

Obavijest o statusu narudžbe /zakazanog termina

Ako ste zaprimili narudžbu i poslali mail kod zaprimanja, klijent želi znati kakav je status narudžbe i nakon 2 dana. Ako nešto košta i 50kn, svatko od nas želi znati hoće li dobiti traženo. Predlažem neformalan, prijateljski ton. Obavijestite klijenta da je naružba krenula prema njemu i jedva čeka da stigne do njih. Ili ih samo obavijestite na dan termina da jedva čekate dolazak i početak jednog lijepog druženja. Pokažite klijentima da su vam važni.

Pošaljite pismo zahvale

Ova mala sitnica puno znači. Zahvalite vašim klijentima što poslujete skupa. Ako pružate usluge, pošaljite PDF card u kojem napišite jednostavno: Hvala na divnoj poslovnoj suradnji! Pošaljite to emailom jendom u 03 mjeseca. Ako pak šaljete proizvode, dodajte u paketić pismo zahvale, neki citat, stih ili rukom pisanu zahvalu u kojoj će stajati npr: „Hvala što ste nam ukazali povjerenje. Vjerujemo da ćemo ga opravdati. Očekujemo Vaš feedback – puno nam znači“. Kada sam prvi put dobila uz naručeni proizvod takvu zahvalu, naručila sam još nekoliko puta – iako je cijena bila nešto veća od konkurencije.

Pismo zahvale

Podijelite nešto besplatno

Ne, ne morate davati besplatan sat konzultacija, niti dijeliti proizvode koje prodajete šakom i kapom. Napišite post o besplatnim alatima koji mogu koristiti svima. Napravite E-book i podijelite vašim korisnicima, sa savjetima koji znate da će im trebati i imaju pitanja koja ih muče, a vi znate odgovor na njih. Dodajte vrijednost onome što radite, na obostranu korist: za vas i za vaše klijente. Uz narudžbu dodajte papir sa 5 savjeta za koje znate da će koristiti vašim klijentima. Prodajte prirodnu kozmetiku, dodajte uz narudžbu 5 činjenica zašto je njega kože važna – vama neće uzeti puno vremena, a klijentima će ova mala sitnica puno značiti.

Zahvalite na feedbacku

Kada zatražite feedback, zahvalite klijentima na njemu – ako on i ne bude napisan prema vašim očekivanjima. Svaki prijedlog ili kritiku shvatite kao vjetar u leđa – kako da budete bolji i ne radite iste „greške“. Često zaboravljamo da ono što je nama normalno, drugima nije. Iskoristite svaki pozitivan feedback kao recenziju koju možete objaviti na vašoj web stranici – ljudi jednostavno vole čuti tuđa iskustva. Ne zaboravite zatražiti privolu klijenta za isto. Zašto je primanje feedbacka dobro za vaše poslovanje pročitajte na ovom linku.

Nadam se da ćete naći malo vremena za izgradnju korisničkog iskustva, jer će vam se višestruko vratiti. Brzo će se pročuti da vi mislite na svoje klijente, i da vam oni nisu samo broj. Ovakve poslove ne morate raditi sami. Delegirajte zadatke unutar vaše kompanije ili angažirajte vanjske suradnike poput virtualnih asistenata da se bave korisnicima. Nemojte čekati, napravite plan i počnite ga primjenjivati još danas.