Burnout kao pojam dobiva sve veću pažnju i sve se češće spominje u poslovnom i privatnom svijetu. „Pazi da ne radiš previše, inače znaš da slijedi burnout!“ „ Od toliko …

Slušanje – prvi korak u izgradnji customer journeya
Svi slušamo kada nam netko govori nešto – barem bi trebali ako smo uključeni u razgovor, zar ne? No, što uistinu čujemo i koliko je važno slušati. Ako je riječ …

Konferencija Virtualni asistent
Prve se stvari pamte. Prvo izlaganje na fakultetu, prvi posao, prva ljubav. Kakav god osjećaj u nama bude, pamte se – po dobru i zlu. No, prva konferencija Virtualni asistent …

Delegirati posao – zašto i kome
Možda najteža stvar koju morate napraviti u poslovanju je delegiranje. Kako prenijeti posao koji imate u malom prstu, nekome tko je vama nepoznat? Iako ste više puta pokušali delegirati posao, …

Korisničko iskustvo i društvene mreže
Početak gradnje poslovanja nije jednostavan, od samih poreznih i pravnih regulativa koje morate slijediti, želite da vaš brand bude prepoznati na ispravan način. Najbolji način za prezentaciju vlastitog poslovanja su …

Kako će mi angažiranje virtualnog asistenta povećati zaradu?
Odluka o angažiranju virtualnog asistenta važan je korak u poslovanju poduzetnika. Sam pronalazak virtualnog asistenta iziskuje vrijeme i spremnost na delegiranja djela poslovanja. jednom kada su zadaci spremni za delegiranja …

Kako mi virtualni asistent može uštedjeti vrijeme i novac?
Već ste u nekoliko navrata čuli za virtualne asistente i usluge koje pružaju, no i dalje imate crv sumnje kako će vam pomoći uštedjeti vrijeme i novac. Sigurno ste pomislili …

Kako postati virtualni asistent?
Sve češće čujete pojam „virtualni asistent“, sviđa vam se opis poslova i vjerujete da bi to mogao biti posao u kojem ćete briljirati. No, kako postati virtualni asistent, ako nema …

5 razloga zašto je dobro kreirati Customer journey mapu
Trudite se ulagati u korisničko iskustvo. Isprobali ste već razne savjete, realizirali sve ideje, ali rezultati i dalje nisu na razini na kojoj ste željeli? Pročitajte ponovno napisanu rečenicu! Ima …

Radionica „Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo“
Otvorili ste obrt ili firmu i sav posao radite sami: marketing, administraciju, prodaju, korisničku podršku. Većini je tako, i u počecima to je prirodan slijed, jer nam treba nešto vremena …