Odluka o angažiranju virtualnog asistenta važan je korak u poslovanju poduzetnika. Sam pronalazak virtualnog asistenta iziskuje vrijeme i spremnost na delegiranja djela poslovanja. jednom kada su zadaci spremni za delegiranja …

Kako mi virtualni asistent može uštedjeti vrijeme i novac?
Već ste u nekoliko navrata čuli za virtualne asistente i usluge koje pružaju, no i dalje imate crv sumnje kako će vam pomoći uštedjeti vrijeme i novac. Sigurno ste pomislili …

Kako postati virtualni asistent?
Sve češće čujete pojam „virtualni asistent“, sviđa vam se opis poslova i vjerujete da bi to mogao biti posao u kojem ćete briljirati. No, kako postati virtualni asistent, ako nema …

5 razloga zašto je dobro kreirati Customer journey mapu
Trudite se ulagati u korisničko iskustvo. Isprobali ste već razne savjete, realizirali sve ideje, ali rezultati i dalje nisu na razini na kojoj ste željeli? Pročitajte ponovno napisanu rečenicu! Ima …

Radionica „Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo“
Otvorili ste obrt ili firmu i sav posao radite sami: marketing, administraciju, prodaju, korisničku podršku. Većini je tako, i u počecima to je prirodan slijed, jer nam treba nešto vremena …

5 sitnica koje će oduševiti vaše korisnike
Svi volimo kada nam se ugađa, kada nas netko drži kao „kap vode na dlanu“. No, kada je riječ o našem poslovanju, radimo li isto i s našim klijentima. Koliko …

Korisničko iskustvo – ulaganje koje se dugoročno isplati
Korisničko iskustvo nešto je čime se bavim i što proučavam nekoliko godina. Nema li boljeg osjećaja kada uđete u dućan i dočeka vas vedar i nasmijan prodavač, koji je spreman …

Osobni branding – treba li vam i kada?
U posljednje vrijeme svi spominju termin „personal branding“. No, što je to i kako vam može pomoći kada započinjete svoj vlastiti biznis? Personal branding ili osobno brandiranje je „svjesan i …

Novogodišnje odluke – kako vam Virtualni asistent može pomoći ostvariti ih?
Jeste li od onih koji donose novogodišnje odluke krajem godine ili početkom nove? Ili si zadajete ciljeve jer vas ponesu postovi kolega, poznanika, prijatelja gdje nabrajaju što su sve ostvarili …

Korisnička podrška – pružite kvalitetnu, ne uobičajnu
Odnos s klijentima je najvažniji dio vašeg poslovanja – i svi smo dobro s time upoznati. Davno su prošla vremena kada je kvalitetan proizvod bio najvažniji i prodavao se neovisno …