Iako se čini da se proizvodi prodaju sami od sebe i nema potrebe za ulaganjem u Customer care ( Briga za korisnike) segment poslovanja. Ponekad Vam krivi odgovor na upit kupca može naštetiti više no što mislite. Svaka loša recenzija može biti Vaša prednost u poslovanju, ako ju znate iskoristiti na ispravan način.

Ako nudite proizvode i usluge krajnjim korisnicima, onda uzmite nekoliko minuta vremena kako biste pročitali tekst niže.

Što je Customer care ili Briga o kupcima?-

Već ste se nekoliko puta susreli s  ovim pojmom, ali i dalje Vam je nejasno što sve obuhvaća.

Customer care ili briga o kupcu započinje već samom ponudom usluga ili proizvoda, nastavlja se prilikom kupnje i isporuke istih. No, tu ne prestaje. To je neprekidan proces u kojem je zadovoljstvo kupca na prvom mjestu. Komunikacija koja se odvija od prvog interesa kupca za proizvod ili uslugu do kupnje istih, važan je segment poslovanja. Ako vodite računa o kupcima na ispravan način, isto pridonosi većem zadovoljstvu kupca, njegovoj preporuci drugima za proizvod ili uslugu koje nudite

briga o kupcima

Kupci su važni

Uslugu treba znati prezentirati na ispravan način. Još je važnije znati iskomunicirati prigovor na način koji neće naštetiti Vama kao poduzeću i kupcu kao krajnjem korisniku.

Expertise isporučuje online radionice iz područja Customer care, koje Vam omogućuju da rješavanje prigovora bude bezbolno i uspješno.

Vi kao klijent dobivate odgovore na pitanja kako na ispravan način odgovoriti na prigovor ili pohvalu, te praktične primjere koje možete koristiti u daljnjem poslovanju.

Radionica iz dijela Customer care poslovanja upoznaje sve zaposlenike koji direktno rade sa strankama kako:

riješiti prigovor/ reklamaciju, odgovoriti na pohvalu,

te na najbolji način komunicirati s kupcima koji sve rješavaju vikom i galamom.

Nakon radionice manje će se vremena provoditi u rješavanju prigovora, budući da će svi znati kako u samo jednom odgovoru ponuditi rješenje problema kupca. Sam proces poslovanja Customer care područja bit će jednostavniji, manje stresan i prigovori će se rješavati u realnom roku

Kako organizirati radionicu?

Nakon što upoznamo usluge/proizvode koje nudite, te način na koji danas rješavate prigovore ili pohvale, organiziramo radionicu. Radionicu je moguće organizirati putem Zooma ili u prostorima Vaše tvrtke. Tijekom radionice polaznici se upoznaju s radom Customer care i njegovom važnošću za poslovanje. Iz praktičnih primjera iz prakse zajednički rješavamo probleme s kojim se mogu susresti u poslu

Trebate li pomoć u edukaciji zaposlenika o ovom dijelu poslovanja?

Rado ćemo organizirati edukaciju prilagođenu Vašem segmentu poslovanja. Obuhvaćene su prodajne i uslužne djelatnosti gdje je korisnička podrška vrlo važno područje djelovanja i jedan od ključeva uspješnog primjera poslovanja.