Imate veliki broj zadataka koje ne stignete odraditi na vrijeme i niste sigurni kome ih delegirati? Jeste li čuli za virtualne asistente? Sada je vrijeme da ih upoznate i delegirate im dio Vašeg posla.

Tko su virtualni asistenti?

Za sam početak razjasnimo pojam Virtualni asistent. Virtualni asistenti su osobe koje svoja znanja i usluge nude poduzetnicima, kako bi im uštedjeli vrijeme i novac.

No, što to točno znači?

Kada vas optereti administracija, zaboravite na važan sastanak, jer nije bio u kalendaru, tu nastupa virtualni asistent. Pomaže Vam da se fokusirate na rast i razvoj Vaše kompanije, te Vas rasterećuju mrskog dijela poslova. Kako obim takvih poslova ne zahtijeva osmosatni angažman svaki dan, virtualnog asistenta plaćate za onoliko sati koliko je odrađeno tjedno/mjesečno ili po dogovorenom projektu.

Virtual assistant usluge

Što virtualni asistent može odraditi za Vas?

Virtualni asistenti svoja su znanja i vještine gradili godinama. Ne nude svi virtualni asistenti iste usluge, kroz godine specijalizirali su se u raznim poljima. U nastavku slijedi 20 usluga koje mogu odraditi za Vas

Administrativne usluge

Kada gradite posao ili ga povećavate, tako Vam mali administrativni zadaci oduzimaju sve više vremena. No, mnogo toga možete delegirati svom virtualnom asistentu:

  1. Priprema dokumentacije za knjigovodstvo – unos ulaznih i izlaznih računa, evidencija radnih sati, pisanje putnih naloga
  2. Pisanje ponuda i računa, i njihovo slanje klijentima – da, pobrinuti će se da svaka ponuda i račun budu poslani na vrijeme, na pravu adresu
  3. Istraživanje tržišta – morate naručiti nove vizitke, poslati poklon klijentu? Uštedjeti će Vam vrijeme na istraživanje, te pronaći ono što Vam najbolje odgovara
  4. Zapošljavanje novih djelatnika – pisanje oglasa za posao, njegova objava, a kasnije i selekcija životopisa oduzima mnogo vremena kod svakodnevnog posla. Možete biti sigurni da će na razgovor za posao biti pozvani kandidati koji zadovoljavaju Vašim traženim uvjetima.
  5. Bankovne usluge – zaboravili ste na vrijeme platiti račune? Ne morate brinuti više, voditi će računa da svi računi budu podmireni uz potpunu diskreciju u poslovanju.
  6. Poslovna korespondencija – imate mnogo sastanka s novim i postojećim klijentima? E-mailova je sve više i više, i bojite se da ćete propustiti odgovoriti na sve? Ne morate brinuti, preuzeti će dio Vaše poslovne komunikacije. Za Vas će napisati dopise, provjeriti e-mail, te odgovoriti na upite.
  7. Priprema i izrada prezentacija – imate ideju u glavi za prezentiranje usluge novim klijentima, no nemate vremena izraditi prezentaciju za ugovoreni sastanak? Svoje ideje prezentirajte virtualnom asistentu, a on/ona će za Vas napraviti prezentaciju, kako biste spremni otišli na poslovni sastanak.
  8. Podrška klijentima – ovaj važan segment poslovanja oduzima Vam mnogo vremena i niste sigurni da ćete stići odgovoriti svima na vrijeme? Preuzeti će komunikaciju s klijentima putem e-maila, chata ili telefona. Možete biti sigurni da će svaki klijent biti u potpunosti zadovoljan s pruženom uslugom.
  9. Izrada upitnika – povratna informacija klijenta Vam je jako važna i želite znati gdje možete poboljšati Vašu uslugu ili u čemu ste jako dobri? Najbolji je način izrada i slanje upitnika. Na jednom ćete mjesto dobiti informacije koju su Vam potrebne, a uštedjet ćete vrijeme za izradu i prikupljanje podataka.
  10. Edukacija novih zaposlenika – Da, dobro ste pročitali. Vama oduzima previše vremena uputiti nove zaposlenike u posao. Znanja i vještine virtualnog asistenta će Vama i novim zaposlenicima olakšati prilagodbu na novom radnom mjestu.
  11. Odnos s klijentima – ne znate kako zaposlenike uputiti u odnos koji želite imati sa svojim klijentima. Može osigurati edukacije ili napisati skriptu za sve zaposlenike. Tada ćete biti sigurni da će svi zaposlenici odnositi prema kupcima na Vama prihvatljiv način

Marketinške usluge

Danas je prisutnost u online svijetu izuzetno važna za svakog korisnika. Većina ljudi pregledava društvene mreže, čita blogove i članke online. Za Vaše poslovanje važno je prepoznati ciljanu skupinu. Pisanje sadržaja fokusira se na Vašu publiku, na način koji će Vama donijeti željeni učinak – povećanje poslovanja i dobre priče o Vama.

  1. Pisanje članaka i blogova – zadajte temu, on/ona će ju istražiti i napisati za Vas.
  2. Dizajn letaka – imate event ili promociju koju želite podijeliti s publikom? Nema problema, dizajnirai će letak po Vašim željama, sa svim potrebnim informacijama koje želite da sadrži.
  3. Odgovaranje na komentare – blog je live, komentari stižu. Imate li vremena odgovarati na svaki? Nema niti potrebe. Pratiti će komentare, odgovarati na njih i dati Vam izvještaj o istima.
  4. Intervjuiranje klijenata i izrada studije slučaja – imali ste izvrstan projekt i problem klijenta koji ste riješili na odličan način? Zašto ne bi izradili studiju o istome i predstavili to široj publici?
  5. Društvene mreže – niste još vidljivi na društvenim mrežama? Otvoriti će račune na Facebooku, Instagramu, LinkedInu ili Twitteru u Vaše ime.
  6. Pisanje postova – imate već račun na nekoj od društvenih mreža, ali niste aktivni na njima, jer ne znate što pisati. Ne brinite, prezentirati će Vaše usluge i proizvode na pravi način da dođu do željene publike.
  7. Angažman s publikom – krajnji su korisnici najvažniji dio društvenih mreža. Ne smijemo zaboraviti zahvaliti im na komentarima, preporuka ili odgovoriti na njihove upite.
  8. Održavanje društvenih mreža – otvorili ste račun na društvenoj mreži, ali ne bavite se njime redovito. Vođenje društvenih mreža iziskuje vrijeme i konstantu.

Osobne usluge

20. Uz pritisak koji imate na poslu, ne stignete kupiti poklon najboljem prijatelju? Nema problema, uz nas nećete zaboraviti godišnjice, rođendane, niti imendane. Dio vaših osobnih usluga možemo odraditi za Vas.

Jeste li između svega napisanog pronašli barem jednu stvar koju biste bili spremni delegirati? Javite nam se i rado ćemo Vam pomoći!