Aktivni ste na društvenim mrežama? Svako jutro uz kavicu pogledati što je novo na Facebooku, Instagramu ili LinkedInu? I onda se jednog dana zapitate: zašto moje objave nemaju puno lajkova i komentara?! Imam odličan proizvod, ali nije dovoljno prepoznat – to je sigurno zbog toga što svi imaju neke cool slike i poruke koje ne znam kako napraviti. Kako sada dalje?

Social media marketing

Zašto su društvene mreže važne za poslovanje?

Expertise u svojim uslugama, osim poslovnih i osobnih usluga virtualnog asistenta nudi i usluge vođenja društvenih mreža.

Kada nudite usluge ili proizvode i želite ih približiti Vašim kupcima, onda su društvene mreže jedan od najutjecajnijih načina da ih prezentirate velikom broju korisnika. Danas ljudi svakodnevno provode više od sat vremena na jednoj od društvenih mreža i idealna je prilika da putem njih prezentirate svoj proizvod ili uslugu. Ponekad Vam taj dio posla oduzima previše vremena uz posao kojim se svakodnevno bavite ili Vam nedostaje kreativnosti za isto. 

Ako ste tek u početku poslovanja ili ste već neko vrijeme na tržištu i želite proširiti mrežu kupaca, onda su društvene mreže idealan način za isto. Plaćanje reklama na televiziji i radiju iziskuje puno više novčanih sredstava od vođenja društvenih mreža. 

Kako voditi društvene mreže

Kako uspješno voditi društvene mreže?

  1. Kreirajte svoju ciljanu skupinu – da biste znali tko je Vaša ciljana skupina, morate dati odgovore na sljedeće pitanje:
  • tko su korisnici mojih usluga/proizvoda – dob, spol, zanimanje, interese

        Kada jednom kreirate svog idealnog kupca, mnogo je jednostavnije pristupiti kreiranju postova na društvenim mrežama

  1. Budite originalni – sviđa Vam se kako društvene mreže vodi Vaša konkurencija i želite svoj proizvod prezentirati na isti način? Kako će reagirati kupci kada vide iste ili slične objave za iste proizvode? Kreirajte svoj profil tako da bude prihvatljiv Vašoj ciljanoj skupini. Pronađite svoj stil pisanja i kreiranja sadržaja, no važno je koristiti jezik razumljiv svima.                                                                                                  

    3. Budite dosljedni – previše različitog sadržaja može zbuniti Vašu ciljanu skupinu. Iako su Vaši osobni interesi veliki i znate o svemu ponešto, kada je riječ o uslugama i proizvodima koje nudite fokusirajte se na ono što je povezano s njima. Savjeti koje dajete uz Vaše proizvode i usluge kroz postove na društvenim mrežama dati će mnogo veće rezultate ako su povezani s onim što nudite. 

I dalje niste sigurni da ćete moći biti originalni i dosljedni, ili ne možete odrediti tko Vam je ciljana skupina?

Uz našu pomoć pronaći ćete idealan način kako biti originalni i drugačiji, a opet postići odlične rezultate kod Vaše publike.