Građenje poslovanja nosi nedostatak vremena, a oni sitni zadaci se sve više gomilaju. Ne znate jeste li sve sastanke stavili u kalendar, pripremili sve papire za knjigovođu, istražili gdje možete napraviti kvalitetne posjetnice, a još k tome niste objavili već duže vremena ništa na društvenim mrežama.

Onda ste na pravom mjestu danas i sada.

Moje je ime Klara Frančišković, virtualni sam asistent i vodim radionice koje pomažu u povećanju zadovoljstva klijenata i zaposlenika. Moj je zadatak učiniti Vaš posao jednostavnijim, uštedjeti Vam vrijeme koje Vam je dragocjeno za izgradnju poslovanja.

Dugogodišnje iskustvo u vođenju ljudi, odjela Službe za korisnike, te obavljanja administrativnih poslova, motiviralo me da svoju pomoć ponudim malim i srednjim poduzetnicima, te fizičkim osobama, kako bih im olakšala poslovanje i pomogla u ostvarivanju boljih rezultata poslovanja.

Moje su usluge dostupne na hrvatskom i engleskom jeziku, a osnovno znanje posjedujem iz  talijanskog i njemačkog jezika. 

Ponosna sam na organiziranost, predanost poslu i izvrsne komunikacijske vještine te  na diskreciju koja je najvažnija u poslovnom odnosu.

Klara Frančišković