Već i vrapci na granana znaju da su društvene mreže najmoćniji način oglašavanja danas. A i najjeftiniji, ako se oglašavate na ispravan način.
Imate novi brand ili želite proširiti svijest o postojećem brandu? Saznajte na kojoj se društvenoj mreži možete oglašavati i koja je najprikladnija za vaš brand ili proizvod.

Popularne društvene mreže – moćno oružje poslovanja

Kada se pojavila prva društvena mreža davne 1997. godine nitko nije mogao zamisliti kako će danas biti moćno oružje oglašavanja. Kada ste zadnji put dobili pismo ili letak nekog proizvođača ili pružatelja usluge? Kako bi se prilagodili današnjem načinu komunikacije, sve se više brendova oglašava putem društvenih mreža. No, kako izabrati onu na kojoj će vam se prisutnost isplatiti i donijeti benefit? Kada ste odabrali ciljanu skupinu, pogledajte na kojoj su mreži najviše prisutni.

Facebook

Facebook društvena mreža


Mreža s najviše korisnika danas u svijetu je Facebook. Ima preko 2.89 milijarde korisnika u svijetu.
– Dob korisnika : 18-65 godina
– Sadržaj : svi formati sadržaja ( video, post, slike, tekst)
– Način obraćanja: prijateljski, opušten, prirodno

Youtube


Iako su donedavno mnogi YouTube koristili za preslušavanje muzike, ova društvena mreža postaje sve popularnije s preko 2.29 milijarde korisnika.
– Dob korisnika: 15-45 godina
– Sadržaj: video format
– Način obraćanja: razigrano, energično

Youtube mreža

Instagram

Instagram


Instagram je mreža koja broji 1.38 milijardi korisnika, koji ju koriste većinom putem mobilnih uređaja. Koristi ju mlađa populacija, i „moderne“ tvrtke.
– Dob korisnika: 18-45 godine
– Sadržaj: fotografije i video
– Način obraćanja: inspirativno, opušteno, prijateljski

Tik Tok


TikTok
Najbrže rastuća društvena mreža, koja broji 1 milijardu korisnika. Privlačna je mlađoj populaciji, jer omogućava lako korištenje i zanimljiv sadržaj.
– Dob korisnika: 13-35 godina
– Sadržaj: video format
– Način obraćanja: energično, zabavno

Tik Tok društvena mreža

LinkedIn

LinkedIn društvena mreža


LinkedIn je mreža poslovnih korisnika – B2B platforma, putem koje se svake minute zaposli 3 ljudi. Broji 740 milijuna korisnika. Ako želite jačati brand, LinkedIn je društvena mreža na kojoj je dobro biti zastupljen.
– Dob korisnika: 25-54 godine
– Sadržaj: svi formati sadržaja
– Način obraćanja: profesionalno, ljubazno, prirodno

Pinterest


Društvena mreža koja broji 478 milijuna korisnika. 70% korisnika su žene. 85% korisnika posjećuje Pinterest putem mobilnih uređaja.
– Dob korisnika: 18-49 godina
– Sadržaj: slike
– Način obraćanja: inspirativno, opušteno, prijateljski

Pinterest social network

Twitter

Twitter mreža


Twitter je mreža koja broji 206 milijuna aktivnih korisnika u svijetu. Ovo je broj 1 društvena mreža u Japanu. Pogodna je za oglašavanje na stranim tržištima. Većinom se koristi za novosti i samopromociju.
– Dob korisnika: 25-34 godine
– Sadržaj: prvotno samo tekstualni, sada i video sadržaj
– Način obraćanja: zabavno, pametno

Whatsapp/Viber


Iako ih mnogi koriste u svakodnevnoj komunikaciji i ne smatraju ih društvenim mrežama, WhatsApp i Viber postaju zanimljive tvrtkama za promociju svojih brendova. WhatsApp broji preko 2 milijarde korisnika, dok Viber broji 820 milijuna. Ako želite do korisnika doći na brz način, onda valja razmisliti o oglašavanju i na jednoj od ovih mreža.

Whastapp i Viber kao društvene mreže

Koju društvenu mrežu na kraju odabrati?

Pročitali ste koje su najpopularnije društvene mreže, no ne znate da li se oglašavati samo na jednoj ili na svim društvenim mrežama. Vaš brand drugačiji govori o sebi na svakoj društvenoj mreži. Kada ste definirali svoju ciljanu skupinu tada znate koja je društvena mreža najprikladnija za vaš brand. Iako vam se čini da biste mogli biti prisutni na svim društvenim mrežama, uzmite u obzir da će vam to oduzeti mnogo vremena – imate li dodatno vrijeme u danu/tjednu za kreiranje sadržaja na svim mrežama?

Ako trebate pomoć pri odabiru društvene mreže, kreiranja sadržaja za istu ili cjelokupnog vođenja društvenih mreža nađite vremena za poziv. Učinimo vaš brand prepoznatljivim i vidljivim na društvenim mrežama.