Online radionica
« Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo »
Poznati su vam pojmovi:
Customer care
(briga o kupcu)
Customer experience
(Doživljaj kupca)
Customer support
(Podrška korisnicima)
Feedback i recenzije
Možete ukratko opisati svaki, ali ne znate ih iskoristiti u svom poslovanju?
Onda ste se našli na pravom mjestu!
Za samo 167,00 € dobit ćete znanje koje možete ODMAH primjeniti na svoje poslovanje!
EARLY BIRD CIJENA DO 06.05.2023. - 125,00 EUR
Kome je radionica
namijenjena?
Samozaposlenima, malim i srednjim poduzetnicima koji žele ulagati u korisničko iskustvo na ispravan način
Svima koji žele pružiti svojim klijentima pružiti nezaboravno korisničko iskustvo, ali ne znaju na koji način
Svima koji se boje zatražiti feedback od klijenta ili ne znaju koji je najbolji način u njihovom poslovanju za traženje feedbacka
Svima koji žele savladati komunikaciju na društvenim mrežama
Svima koji žele izgraditi kvalitetan i trajan odnos s kupcem/klijentom
Što ćete naučiti
na radionici?
Što je korisničko iskustvo i zašto je ulaganje u njega važno
Stvari nisu crno-bijele, naučit ćete gledati ih iz cipela vašeg kupca
Dobiti ćete ideje i mogućnosti koje ćete odmah moći
primijeniti u poslovanju, a omogućit će vam da kupcima pružiti i
više od onog što očekuju
Na koje sve načine tražiti feedback klijenata
Kako na ispravan način kreirati upitnike
Kako mjeriti zadovoljstvo kupaca
Kako pružiti kupcima podršku prije, za vrijeme i nakon
korištenja proizvoda ili usluge
Komunikaciju na društvenim mrežama – od prijateljske do krizne
Kako se odvija radionica?
Online u dogovorenom terminu
Sadrži 3 modula
Trajanje svakog modula 120 minuta
Svakom polazniku omogućeno je besplatno savjetovanje 1-1 u trajanju od 30 minuta u periodu od 30 dana nakon završetka radionice
Moduli radionice

Uvodni modul
E-book “KAKO ĆE VAM ULAGANJE U KORISNIČKO
ISKUSTVO POVEĆATI DOBIT”
Nakon vidljive uplate cjelokupne radionice, kao znak vaše vjernosti ćete dobiti E-book na dar!
Customer experience ili korisničko iskustvo pojam je koji se sve više spominje u poslovnom svijetu.
No, znate li zašto ulagati u njega i koje koristi imate samim ulaganjem?
E-book “KAKO ĆE VAM ULAGANJE U KORISNIČKO ISKUSTVO POVEĆATI DOBIT”
približiti sam pojam i dati otvoriti drugačiji pogled na vaš odnos s korisnicima.
Ulaganjem u korisničko iskustvo ulažete u svoje poslovanje – na bolje!
Knjigu u digitalnom izadnju kupite po cijeni od samo 13,14 EUR!
Klikom na button “Želim E-book” ćete poslati e-mail i nakon uplate od 99,00 kuna, dobiti ćete knjigu u pdf obliku.
22.05.2023.
Trajanje: 2h
Customer journey
• važnost kreiranja Customer journey mape
• izrada Customer journey mape koja će vam dati ideje i mogućnosti koje ćete odmah upotrijebiti u vašem poslovanje i doći do novih klijenata
29.05.2023.
Trajanje: 2h
Voice of customer
• kako doći do povratne informacije klijenata
• kako ispitati tržište
• izrada feedback forme koju ćete moći odmah poslati svojim klijentima - a pritom ćete poštovati GDPR pravila
05.06.2023.
Trajanje: 2h
Komunikacija i rješavanje pritužbi
• razlika između usmene i pismene komunikacije
• ton komunikacije - prilagodite ga svom poslovanju
• podrška klijentima (Customer support)
• kako odgovoriti na pohvalu i pritužbu
• što kada stigne loša recenzija
Što drugi kažu o radionici
"Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo":
Višnja Željeznjak
Došla sam na radionicu čuti konkretne savjete o upravljanju korisničkim komentarima na društvenim mrežama i dobila baš to: konkretni primjeri, diskusija o primjerima u grupi i savjeti stručnjaka s puno godina iskustva u upravljanju korisničkim zahtjevima i prigovorima.
Klara, hoćemo još 🙂
Marta Vučković
Edukacije o korisničkom iskustvu kod Klare su odlične! Prošla sam sva četiri modula i preporučila bi ih svim malim poduzetnicima, jer je briga o svojim klijentima jako važna. Vidi se da Klara obožava ovu temu, da radi sa strašću, a to što priča ona i živi. Klara ima bogato iskustvo u customer serviceu iza sebe i koristi puno stvarnih primjera iz prakse, što je odlično za razumijevanje teme. Dala je sve od sebe da nam što bolje objasni, stručno i kompetentno odgovorila na sva naša pitanja i ponudila svoju dostupnost ukoliko budemo imali naknadna pitanja. Na taj način i svojim primjerom pokazuje kako se brinuti o svojim klijentima. Klara, hvala na odlično pripremljenim edukacijama!
Andreja Krčmar
Poduzetnici se često fokusiraju na sam proizvod/uslugu i plasman istog, bez da uzmu u obzir stajalište i pitanja kupaca/klijenata koji će taj proizvod ili uslugu koristiti. Klarine radionice daju novi pogled na to kako poboljšati odnos s klijentima, a time i samu uslugu. Puno konkretnih primjera i izrada vlastite Customer journey mape svakako doprinose kvaliteti radionica.
Svjetlana Ranek Franjul
Klara, tvoja radionica “Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo” bila je puna korisnih informacija, u to nema sumnje. Ipak, ono što je pružilo ogromnu vrijednost tvojoj radionici je to što si sve objasnila na primjerima iz svog vlastitog (očito bogatog) iskustva na tom području i to je onaj dio gdje sam ja najbolje shvatila prezeniranu teoriju. U početku sam razmatrala odabrati samo neke module, no odabir sva 4 se pokazalo se kao jako dobra odluka za mene kao poduzetnicu početnicu. Hvala ti na ovoj odličnoj radionici!
Imate pitanja ili trebate dodatne informacije?