Radionica 1 na 1
« Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo »
Želite ulagati u korisničko iskustvo, no ne odgovara vam termin online radionice ili želite proširiti teme?
Odgovara vam više osobni pristup i intenzivan rad u izradi Customer experience projekta za vaše poslovanje?
Nema problema!
Mogu vam pomoći kroz radionicu 1 na 1
Kako funkcionira
radionica 1 na 1?
- Nakon 45min intro poziva upoznavanja zakazujemo termine radionice
- Termin se dogovara ovisno o vašim i mojim slobodnim terminima (jutarnji ili večernji)
- Fokus je na izgradnji korisničkog iskustva prema vašoj djelatnosti
- Zajednički se stavljamo u cipele vašeg kupca i kreiramo mogućnosti i ideje koje će pomoći da se približite svojim klijentima ( postojećim i novima)
- Izrađujemo cjelokupan Customer experience projekt kreiran po vašim potrebama i željama
Što se očekuje
od vas?
- Prisustvo na zakazanim terminima
- Spremnost na učenje
- Aktivno sudjelovanje u zadacima
- Otvorenost u komunikaciji ( ne sramite se pitati sve što vas zanima)
Koliko traje individualna radionica?
7 video poziva
60-90 minuta svaki poziv (ovisno o temi koja se obrađuje)
Tempo se određuje prema vašim mogućnostima
Nakon izrade projekta dobivate podršku u periodu od 30 dana od završetka radionice.
Možete se javiti za sva pitanja, nedoumice ili ideje koje vam se tada pojave.
Što drugi kažu o individualnoj radionici
Draga Klara,
želim ti još jednom zahvaliti na konzultacijama o korisničkom iskustvu. Osim što sam dobila puno novih informacija, savjeta i koraka koje mogu poduzeti odmah, kao i pogled iz drugog kuta ( o kojem uopće nisam razmišljala), dobila sam i jedan tako ugodan i podržavajući razgovor. Osim profesionalnosti, stručnosti i predanosti želim posebno pohvaliti i istaknuti tvoju blagost i pristup, zbog kojih sam imala osjećaj kao da smo prijateljice odavno. Veselim se nekim budućim suradnjama!
S Klarom sam radila na individulanom mentoriranu na temu korisničkog iskustva u trajanju od 4 tjedna. Klara je bila iznimno ugodna, susretljiva i proaktivna. Odgovarala je brzo i učinkovito na sve moje upite, i dan-dva nakon upita za savjet bi mi poslala korisne informacije, linkove, alate i druga rješenja za poboljšanje mog poslovanja i odnosa s klijentima.
Iako sam neke stvari ‘znala’, dobila sam pravi uvid u važnost podrške klijentima i praktične načine kako to sprovesti u djelo, što ne bih ni izbliza imala posloženo bez ove edukacije. Najviše mi je koristilo upoznavanje s mapom korisničkog puta (o čemu uopće nisam znala), savjeti za email marketing i formulare customer supporta, a specifično za moje područje i savjeti o pisanu ‘case studija’ na blogu.
Preporučam Klaru svim malim poduzetnicma jer će Vam dati opće znanje i prilagodit će se Vašoj branši sa specifičnim savjetima.
Kroz mentorski program BYOB Klare iz Expertise uz konstruktivne upute, zadatke, primjere i analize stekla sam nova znanja koja će mi omogućiti da budem još uspješnija. Individualni pristup mojim izazovima omogućio mi je da napredujem više od očekivanog. Klara je jasna i direktna baš kako to njeno ime znači. Uz Klaru definirajte sve što trebate, kako i posložite sve na svoje mjesto. Velika preporuka!
Meni je Klarin program pomogao da bolje razumijem svoje klijente (emocionalno i problematiku kroz koju prolaze). Ovo mi je dalo materijala za teme, koje mogu obrađivati u različitim formatima. Također, obnovila sam svoje znanje customer supporta, koje sam zbog preuzimanja nove uloge zanemarila. Tek sada vidim, koliko je ono vrijedno u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima.
Imate pitanja ili trebate dodatne informacije?