Radionica 1 na 1

« Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo »

Želite ulagati u korisničko iskustvo, no ne odgovara vam termin online radionice ili želite proširiti teme?
Odgovara vam više osobni pristup i intenzivan rad u izradi Customer experience projekta za vaše poslovanje?

Nema problema!

Mogu vam pomoći kroz radionicu 1 na 1

Kako funkcionira
radionica 1 na 1?

  1. Nakon 45min intro poziva upoznavanja zakazujemo termine radionice
  2. Termin se dogovara ovisno o vašim i mojim slobodnim terminima (jutarnji ili večernji)
  3. Fokus je na izgradnji korisničkog iskustva prema vašoj djelatnosti
  4. Zajednički se stavljamo u cipele vašeg kupca i kreiramo mogućnosti i ideje koje će pomoći da se približite svojim klijentima ( postojećim i novima)
  5. Izrađujemo cjelokupan Customer experience projekt kreiran po vašim potrebama i željama

Što se očekuje
od vas?

  • Prisustvo na zakazanim terminima
  • Spremnost na učenje
  • Aktivno sudjelovanje u zadacima
  • Otvorenost u komunikaciji ( ne sramite se pitati sve što vas zanima)

Koliko traje individualna radionica?

7 video poziva

60-90 minuta svaki poziv (ovisno o temi koja se obrađuje)

Tempo se određuje prema vašim mogućnostima

Nakon izrade projekta dobivate podršku u periodu od 30 dana od završetka radionice.
Možete se javiti za sva pitanja, nedoumice ili ideje koje vam se tada pojave.

Što drugi kažu o individualnoj radionici

S.K.

5/5

Klara je vrlo neposredna i ugodna osoba s kojom sam razgovarala kao s prijateljicom. Puna je korisnih savjeta, ideja, prijedloga i uvijek je spremna pomoći vodeći klijenta korak po korak. Preporučila bih svakome tko prodaje usluge.

Ivona Žugaj

5/5

Draga Klara, 

želim ti još jednom zahvaliti na konzultacijama o korisničkom iskustvu. Osim što sam dobila puno novih informacija, savjeta i koraka koje mogu poduzeti odmah, kao i pogled iz drugog kuta ( o kojem uopće nisam razmišljala), dobila sam i jedan tako ugodan i podržavajući razgovor. Osim profesionalnosti, stručnosti i predanosti želim posebno pohvaliti i istaknuti tvoju blagost i pristup, zbog kojih sam imala osjećaj kao da smo prijateljice odavno. Veselim se nekim budućim suradnjama!

Eni, Split

5/5

S Klarom sam radila na individulanom mentoriranu na temu korisničkog iskustva u trajanju od 4 tjedna. Klara je bila iznimno ugodna, susretljiva i proaktivna. Odgovarala je brzo i učinkovito na sve moje upite, i dan-dva nakon upita za savjet bi mi poslala korisne informacije, linkove, alate i druga rješenja za poboljšanje mog poslovanja i odnosa s klijentima.
Iako sam neke stvari ‘znala’, dobila sam pravi uvid u važnost podrške klijentima i praktične načine kako to sprovesti u djelo, što ne bih ni izbliza imala posloženo bez ove edukacije. Najviše mi je koristilo upoznavanje s mapom korisničkog puta (o čemu uopće nisam znala), savjeti za email marketing i formulare customer supporta, a specifično za moje područje i savjeti o pisanu ‘case studija’ na blogu.
Preporučam Klaru svim malim poduzetnicma jer će Vam dati opće znanje i prilagodit će se Vašoj branši sa specifičnim savjetima.

Imate pitanja ili trebate dodatne informacije?

Nazovite nas!

Pišite nam!

Cijena individualne radionice:

339 EUR