Otvorili ste obrt ili firmu i sav posao radite sami: marketing, administraciju, prodaju, korisničku podršku.

Većini je tako, i u počecima to je prirodan slijed, jer nam treba nešto vremena kako bi poslovanje postavili na noge. Sam pritisak poduzetništva dovoljno je iscrpljujuć. No, svi imamo isti cilj pred sobom – zadovoljne korisnike.

Biti pristojan i odraditi posao u roku učinit će vašeg korisnika zadovoljnim. No, što će ga učiniti u potpunosti zadovoljnim?

Kako mi radionica može pomoći

Kada sam razmišljala o tome što želim postići radionicom i kome je najpotrebnija, onda sam se stavila u cipele svojih korisnika. Veliki sustavi na korisničkom iskustvu rade već neko vrijeme – da li uspješno ili ne, procijenite sami. No, koliko i na koji način ulažu mali poduzetnici?

Sjetite se samo primjera kada ste ušli u dućan samo nešto pogledati kako bi izgubili vrijeme, a izašli ste s punom vrećicom, ni sami ne znajući kako. Upravo je prodavač/prodavačica odigrala važnu ulogu u tome. I oduševljeni ste toliko da krećete pričati svima kako u tom dućanu stvarno brinu o kupcima.

S istim oduševljenjem želite da i vaši korisnici pričaju o vama, zar ne?

Konkurencija je na tržištu svakim danom sve veća, i pronaći način istaknuti se među ponekad vam se čini Sizifov posao. Upravo zato sam osmislila radionicu koja će vam pomoći da postanete drugačiji, da se istaknete među konkurencijom i da se o vama počne pričati – samo najbolje!

Briga o kupcima

Cilj ulaganja u korisničko iskustvo

Niti jedna radionica neće vam pomoći, ako ne odvojite vrijeme nakon što ona završi, kako biste primjenili naučeno.

Korisničko se iskustvo gradi svakim danom. Ne obećajem da ćete imati lojalne kupce nakon što radionica završi. Ono što je cilj radionice je buđenje svijesti kako možete iskoristiti probleme i strahove s kojima se susreću vaši korisnici i tako sebi otvoriti niz novih mogućnosti i ideja.

Znati ćete na koji ćete način zatražiti povratnu informaciju vaših klijenata i graditi svoje poslovanje na toj informaciji.

Ono što je danas postalo popularno – recenzije na društvenim mrežama – oružje u rukama vaših korisnika, neće vam predstavljati strah. Dobiti ćete smjernice i savjete kako odgovoriti na email telefonski poziv ili na recenziju na društvenoj mreži.

U našoj je prirodi da nas pohvale hrane, i da uživamo u njima. No, nemojte biti uvjereni da radite nešto savršeno, samo zato što nitko nije rekao drugačije.

Tek kada pitate i dobijete odgovor koji niste očekivali, shvatit ćete kako morate ulagati u korisničko iskustvo.

Zainteresirali ste se? Pozivam vas da kažete svijetu da možete biti bolji i da ste spremni to pokazati ulaganjem u korisničko iskustvo.

Ako se još dvoumite, ovdje vas čeka više informacija. Prijave za radionicu su otvorene, a do 10.04. iskoristite i popust koji sam pripremila.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.