Radionice za poslovne korisnike
« Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo »
Znate da je najbolji put do zadovoljnog kupca – zadovoljan djelatnik!
Zato ste spremni uložiti u njihove edukacije na području Customer experience , odnosno Korisničkog iskustva.
Komuniciramo putem video poziva ili emaila
Trajanje radionice ovisi o kompleksnosti svakog projekta
Sastanci i edukacije uživo ili online (po dogovoru)
Cijena ovisi o zahtjevnosti projekta, trajanju, te broju zaposlenika koje želite educirati
Zašto mislim da vam mogu
pomoći u tome?
- Postaviti ćemo zajednički ciljeve koje želite i možete dostići kako bi imali u potpunosti zadovoljne korisnike
- Kroz oči vaših korisnika gledati ćemo gdje možete iskoristiti sve mogućnosti koje vam se pružaju
- Kreirati ćemo upitnike, feedback forme i pronaći najbolji način za mjerenje zadovoljstvo vaših korisnika
- Postaviti ćemo odjel korisničke podrške – vi odabranim zaposlenicima, a ja svojim znanjem i iskustvom
Kome će ovakav pristup
najviše pomoći?
- Pravnim osobama koje tek započinju ulagati u korisničko iskustvo i treba im stručna osoba koja će ih voditi kroz cjelokupan proces
- Pravnim osobama koje žele uspostaviti odjel korisničke podrške
- Pravnim osobama koje žele ulagati u zaposlenike u svim odjelima svoje kompanije, kako bi proces korisničkog puta tekao glatko – kako za korisnika, tako i za zaposlenike
- Pravnim osobama koje su spremne uložiti svoje vrijeme kako bi dobili dugoročno rješenje i plan razvoja korisničkog iskustva
Kako funkcionira radionica « Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo »
za poslovne korisnike?
Prvi kontakt uključuje 45 min video poziv upoznavanja sa vašim potrebama
7 dana od poziva dobivate detaljnu ponudu, koja uključuje opis koraka prema vašim potrebama, te cijenu
Nakon prihvaćanja ponude dogovara se rok završetka projekta i krećemo raditi
Po završetku projekta imate 30 dana podrške za sva pitanja, nejasnoće i podršku u radu
Za više informacija i zakazivanje video poziva upoznavanja kontaktirajte nas!