Task management alati

Vrijeme je dragocjeno i kronično nedostaje većini ljudi. Postoji li nešto što može pomoći u privatnom i poslovnom životu kako bi se bolje organizirali?  Naravno – task management alati. No, koji koristiti i hoće li vam     isti uopće biti od koristi?

ClickUp – user friendly task management alat

 U radu s klijentima koristim ClickUp. U njemu se jasno mogu definirati projekti. Ako postoje npr. projekti koji se  ponavljaju – mjesečno/godišnje možete postaviti podsjetnik koji će vas obavijesti dan ranije i na sam dan što morate napraviti. Projekt može imati i podkategorije, odnosno zadatke, koje možete dijeliti s drugim ljudima ili ih oni moraju izvršiti. Na jednom mjestu možete imati sve svoje projekte i privatne obaveze, koje ne morate dijeliti sa svima. Sami birate tko će imati pristup projektu  na kojem radite ili zadatku koji se veže za taj projekt.

Notion – task management alat koji čini vaš život drugačijim

lako na prvu Notion djeluje kao jako kompliciran alat za korištenje, nemojte odmah odustati od njega. Dajte mu priliku da vas zadivi svojim mogućnostima. Notion je alat u kojem možete napraviti sve što vam je potrebno kako biste svoj privatni i poslovni život imali na jednom mjestu. Da, možda će vam nedostajati nešto boja, ali možete ga učiniti dovoljno šarenim i bez njih! U Notionu možete:

  • voditi svoje projekte i organizirati ih onako kako samo vama odgovara (s datumima ili bez, podsjetnicima ako su vam potrebni, statusom u kojem možete pratiti tijek samog projekta, dodati osobe na pojedini projekt ili zadatak)
  • pratiti svoje obaveze u kalendaru ili kroz neki drugi oblik – npr. tablični prikaz ako vam je lakše
  • imati sve recepte na jednom mjestu
  • organizirati bazu podataka klijenata ili bilo koju drugu bazu  koje želite voditi
  • voditi svoje financije!

Mogućnosti je mnogo, no najvažniji je početak postavljanja same baze prema vašim potrebama. Zato vam preporučujem radionicu za početnike koja vam u tome može pomoći.

Click up i Notion nisu jedini alati koji vam mogu pomoći u organizaciji poslovanja ili privatnih obaveza. Predlažem da pronađete onaj koji će vam najviše samoći i odgovarati vašim potrebama. Neki od njih su: Asena, Trello,  Monday, Zoho Projects, Airtable, Todoist.

Sviđa vam se što ste pročitali? Podijelite sadržaj na društvenim mrežama.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Back to Top

You cannot copy content of this page